مصاحبه آرشیو خبر ها
آیا آلگری بر روی تخریب اعتماد به نفس او خطر نمی کند ؟

آیا آلگری بر روی تخریب اعتماد به نفس او خطر نمی کند ؟

با وجود کسب نتایج امیدوار کننده توسط یوونتوس ایتالیا در بازی های اخیر و صعود به رتبه های بالای جدول، ستاره ی سابق باشگاه هنوز متقاعد نشده است که آن ها بتوانند پنجمین اسکودتوی متوالی را کسب کنند.

مارکو تاردلی از نتایج اخیر یوونتوس و بازگشت به فرم خوب خود شگفت زده نشده است، اما معتقد است در حال حاضر تیم های دیگری وجود دارند که توانایی کسب اسکودتوی امسال را داشته باشند.

مصاحبه ی کامل تاردلی با روزنامه ی گازتا دلو اسپرت را با هم می خوانیم:

سه ماه پیش یوونتوس در ورزشگاه المپیکو در مقابل رم شکست خورد و آن ها با 11 امتیاز از صدر جدول فاصله داشتند. حالا این اختلاف به 7 رسیده است؟ آیا معتقد هستید که آن ها به صدر جدول بازخواهند گشت؟

" من یکی از افرادی بودم که در ابتدای فصل این تصور را داشتم که آن ها به دلیل جدایی بازیکنان شاخص خود، چالش هایی برای کسب اسکودتو خواهند داشت. یووه در حال حاضر بازیکنان باکیفیتی در اختیار دارد و من مطمئن بودم دوباره به مسیر رقابت برای اسکودتو بازخواهند گشت."

به نظر شما آن ها می توانند فاتح اسکودتوی امسال باشند؟

" یووه از جمله تیم هایی است که برای لیگ قهرمانان مبارزه خواهد کرد، اما اسکودتوی امسال مدعیان زیادی دارد. ناپولی به بردهای خود ادامه می دهد، فیورنتینا با دو تساوی در بازی های اخیر هنوز در رتبه های بالای جدول است و اینتر نیز به عنوان یک مدعی جدی حضور دارد."

بهترین تیم های حال حاضر کدام تیم ها هستند؟

" فیورنتینا و ناپولی جذاب ترین بازی ها را به نمایش می گذارند، در حالی که اینتر با وجود اینکه بازی دلپذیری ارائه نمی دهد دفاع خوبی در اختیار دارد. نراتزوری و یووه از این لحاظ مشابه هستند و نسبت به سایرین فشرده تر بازی می کنند."

چهار برد متوالی در لیگ و حالا یووه در رتبه ی پنجم قرار گرفته است. چه چیزی باعث شد یووه ابتدای فصل از فرم کنونی خود فاصله بگیرد؟

" من فکر می کنم یووه از لحاظ آمادگی جسمانی بازیکنان در آغاز فصل مشکلاتی داشت و علاوه بر آن مشکلات روانی نیز در تیم وجود داشت. در حال حاضر پل پوگبا به فرم سابق خود بازگشته است و بازگشت مارکیزیو به تیم بسیار کلیدی بوده است."

پوگبا می تواند بازیکن کلیدی در بازگشت یووه به صدر جدول باشد ؟

" مطمئناً این طور است. من معتقدم که کیفیت او جهش فوق العاده ای داشته است. در گذشته کارها به مراتب برای او آسان تر بود، به خاطر اینکه بازیکنانی مانند آندرا پیرلو، آرتورو ویدال و کارلوس توز در کنار او حضور داشتند که او هنگام پاس دادن مطمئن بود که توپ را دریافت می کنند. حالا او باید تلاش کند که به نقطه مرکزیت تیم تبدیل شود. دیر یا زود او این مسئولیت کنار خواهد آمد."

به نظر شما مکس آلگری شایسته ی انتقادهای اول فصل و یا تشویق های اخیر است ؟

" من فکر می کنم که آلگری ابتدای فصل کار خوبی کرد که تیم را دست نخورده به میدان فرستاد. پائولو دیبالا در ابتدای فصل بازیکنی که در حال حاضر شاهد هستیم نبود. در حال حاضر او جایگاه خود را در تیم به دست آورده است و همواره برای تیم بازی می کند."

با این وجود، آلوارو موراتا به بازیکنی نیمکت نشین تبدیل شده است. آیا آلگری بر روی تخریب اعتماد به نفس او خطر نمی کند ؟

" این که او را بر روی نیمکت و یا هر جای دیگر قرار دهیم اهمیتی ندارد. مهم ترین مسأله این است که هر بازیکنی که به زمین فرستاده می شود عملکرد خوبی در میدان داشته باشد که تاکنون این موضوع نیز اتفاق افتاده است. ماندژوکیچ بازیکنی نیست که 40 گل به ثمر برساند اما او یک مهاجم با کلاس جهانی است. موراتا باید آرامش خود را حفظ کند و این ساده ترین کاری است که باید انجام دهد."

آیا درست است که اشتیاق یوونتوس برای کسب اسکودتو، پس از فتح چهار اسکودتوی متوالی کم تر شده است؟

نه، درست نیست. هر چه بیش تر برنده باشید، بیش تر می توانید برنده شوید."

به نظر شما دیبالا وارث کارلوس توز است ؟

" این دو بازیکن با هم تفاوت دارند. توز بازیکن چقرتری است، شجاعت بیش تری دارد و بازی او فیزیکی تر ارائه می دهد. او در حال حاضر گلزن تر از دیبالا است، اما من فکر می کنم که دیبالا می تواند به بازیکنی مثل او تبدیل شود. آینده ی بزرگی پیش روی دیبالا است."

"انجمن مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران"


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: